środa, 29 czerwca 2016

Dobra Promocja dla Użytkowników Play na Kartę

Głośno ostatnio wszędzie jest o obowiązkowej rejestracji kart SIM pre-paid.
Play nawet przygotowało promocję dla osób rejestrujących numer. Zasady są proste - rejestrujesz numer, dostajesz 100zł na rozmowy, 10GB internetu na 30 dni i rok ważności konta.
Oczywiście wszędzie się chwalą tą promocją. Wiadomo, chcą zachęcić jak najwięcej swoich użytkowników do rejestracji, bo później, kiedy będzie ona obowiązkowa ludzie zaczną się buntować i stracą sporą ilość z tych pre-paidów.

Nie chwalą się jednak, a w każdym razie ja nigdzie nie widziałem jakiejkolwiek wzmianki o tym, że zarejestrowani już użytkownicy również mogą skorzystać z tej promocji.
Wystarczy, że masz zarejestrowany numer w Play na kartę, wejdziesz na swoje konto w Play24 i aktywujesz promocję. Testowałem na swoim firmowym numerze (pre-paid oczywiście), zarejestrowanym kilka lat temu i aktywowałem ten pakiet bez problemu. Miałem już przenosić numer do innego operatora ale taki miły prezent na koniec współpracy mi Play zrobił, że zostanę jeszcze te kilka dni dłużej. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz