czwartek, 16 czerwca 2016

Sony Xperia Z3 Compact - Jakość Zdjęć - Podejście 2

Idą wakacje, a jak wiadomo żadne wakacje nie mogą się obejść bez setek zdjęć ich dokumentujących.
Wiele osób często się zastanawia czy nie lepiej zrezygnować z zabierania ze sobą dużego, ciężkiego aparatu, w którym zapewne po godzinie robienia zdjęć bateria się rozładuje.
Też się nad tym zastanawiałem, ale poprzednia sesja zdjęciowa w terenie, tymczasowo odwiodła mnie od tego pomysłu. Niestety obecna sesja już utwierdziła mnie w przekonaniu, że jeszcze to nie jest to, jeszcze telefon nie zastąpi mi nawet dobrego kompaktowego aparatu, a na pewno nie telefon Sony z trybem automatycznym.

Na ostatnim wyjeździe starałem się zrobić jak najbardziej różnorodne zdjęcia żeby nie okazało się, że jak poprzednio, słabe oświetlenie wszystko zepsuje. Jedne zdjęcia wyszły lepsze, inne gorsze ale w obu przypadkach jakość zostawia wiele do życzenia.
Sami zobaczcie.




Wniosek? Jeśli używacie aparatu sporadycznie do zrobienia zdjęcia czegoś ciekawego, takie rozwiązanie jak najbardziej się do tego nadaje. Natomiast jeśli chcecie mieć na pamiątkę ładne zdjęcia, dobry aparat wynagrodzi Wam odrobinę cięższy bagaż.

Na koniec, bardziej w formie ciekawostki mały teścik jak wypada nagranie wideo w dobrym oświetleniu. Jak na Full HD nie jest to nic specjalnego ale niektóre modele z podobną specyfikacją wypadają stanowczo gorzej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz